zondag 20 januari 2019

Langzaam maar zeker komen we er wel

In mijn post van vorige week heb ik de halve gordijnen laten zien die ik voor in de woonkamer had gemaakt. Van dezelfde stof had ik een paar jaar geleden al slopen voor sierkussens gemaakt. Ze waren nu toch echter wel aan vervanging toe. Ze waren naar mijn mening wat minder netjes gemaakt dan dat ik ze nu heb gemaakt en bovendien, er zaten geen ritsen in, dus wassen ging wat minder snel. Of het goed zichtbaar is weet ik niet, maar hopelijk is het verschil tussen de oude en nieuwe slopen duidelijk zichtbaar. Wat zijn de oude slopen in de loop der jaren vies geworden zeg, BAH!!!!!

Voor de rieten stoelen in de serre, die ik jaren geleden bij de Kringloop in Emmeloord heb gekocht, heb ik ook een stel leuke kussens gemaakt. Omdat ik niet alles geheel hetzelfde wil hebben, ben ik gegaan voor deze effen kleur blauw, die volgens mij wel mooi staat bij de kleur van de rieten stoelen.


 





Een lieve vriendin van me is, net als ik lekker aan het opruimen. Afgelopen week belde ze me of ik nog belangstelling had voor een paar mooie dingen die anders naar de crisisopvang zouden gaan. Toch maar even gaan kijken dus en ondanks dat ik me wel enigszins bezwaard voelde (en nog steeds eerlijk gezegd), ben ik met een aantal onwijs leuke dingen thuis gekomen. Dank je Ariette, ben er echt heel blij mee!!!!!!!










De Kringloop tot slot, zoooooo leuk. Om eerlijk te zijn kom ik er veel te weinig, maar je kan er echt zulke leuke dingen scoren en dan ook nog voor een habbekrats. In een eerder schrijfsel heb ik al een foto van een mooie vaas laten zien die ik er heb gescoord. Nu wil ik toch echt wel graag deze aardewerken pot met jullie delen. Ook deze heb ik voor weinig gescoord, maar toen ik 'm zag, was ik er gelijk helemaal weg van. We hadden een te kleine, leuke, metalen pot voor onze koffiecups en ondanks dat ik al een hele poos op zoek was naar iets anders en bovendien iets leuks, kon ik maar steeds niets vinden. Nou, dit keer dus wel en .... inderdaad ..... bij de Kringloop goed geslaagd. Helemaal blij dus!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten