zondag 13 januari 2019

De nieuwe gordijnen zijn klaar

Eindelijk, na een week flink doorwerken zijn de halve gordijnen klaar en heb ik alle planten en rieten manden die ik er graag passend bij wilde hebben helemaal klaar. Eerlijk is eerlijk, het normale huishoudelijke werk heeft er wel onder geleden. Met name de strijk is wat langer blijven liggen dan normaal en ook de stofzuiger had een extra dagje vrij, maar goed, ik ben echt dik tevreden en je kan ten slotte niet alles hebben.
Gelukkig heb ik nog wat stof over en daar er eigenlijk ook nog wel nieuwe leuke kussensloopjes moeten komen (nou ja ... moeten, ik wil het graag), is het volgende project al bedacht.
Daarnaast heb ik nog een rokje en een jurkje die ingenomen en korter gemaakt moeten worden, dus vervelen ga ik me zeker niet.



Tegelijkertijd wil ik ook het hele huis wil opruimen en er dus gaat er een lading naar de kringloop wordt er het 1 en ander op Marktplaats gezet.
Zo heb ik een mooi aardewerken servies welke ik binnenkort op mp wil zetten. Het hele servies is in 6 voud en bestaat uit kleine borden, diepe borden, echt grote borden, eierdopjes, dienblad, gebakschoteltje, bekers, kop en schotels, een mooie melkkan met 4 bekers zonder oor en een theepot. Alles is nog helemaal in goede staat.  Mocht je al belangstelling hebben naar aanleiding van deze foto, gil alvast, dan reserveer ik het geheel voor je. Het kan natuurlijk ook zijn dat je maar een paar onderdelen wilt hebben, prima, dat kan ook. Stuur me maar even een pbtje of anders een berichtje naar mijn e mailadres (jacq27@live.nl) of een appje naar mijn mobiel (06 20065640).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten