zondag 6 januari 2019

De klus is begonnrn

De klus is begonnen

Zoals ik in mijn vorige schrijfsel al aangaf, heb ik toch echt flinke plannen voor dit jaar. Zo had ik bedacht nieuwe gordijnen te naaien voor het gehele huis. Bij de Kwantum heb ik nog net in het oude jaar 2 leuke stoffen kunnen scoren. De bewerkte stof had ik bedacht voor de halve gordijnen aan de voorkant van de woonkamer. De effen stof had ik bedacht voor een paar sierkussens op de bank en in de serre. Helaas gaat het naaien van de gordijnen me niet zo snel af als ik dat zou willen. We hebben een druk bezet weekend met voor ons doen een lading bezoek achter de rug en tja, dan is het logisch dat het naaiwerk erbij in schiet. Echter, niet getreurd, daar ik meerdere plannen in gedachten heb, kan ik niet klagen.




Zo had ik al een lading spullen verzameld waarvan ik toch echt meende dat ze, in overleg met mijn gezin, naar de kringloop konden. Gelijk nadat ik het een en ander had weggebracht, kon ik het niet laten er ook nog even te gaan shoppen en wat schetst mijn verbazing? Scoor ik voor het luttele bedrag van € 2,25 een onwijs leuke vaas, die perfect past bij een aantal andere vaasjes in dezelfde kleur. Hoe gelukkig kan je zijn, zoooooo tevreden.




Daarnaast had ik begin vorige week een aantal leuke manden gezien bij de Action om een paar leuke nieuwe planten in te doen om zo een klein beetje eenheid te creeeren in de woonkamer. Gisteren nog snel, tussen de bedrijven door, naar de Action gereden in de hoop dat ze de manden nog hadden en ja hoor, ik had mazzel (heb je soms gewoon nodig). Bij Deen 2 nieuwe leuke planten gescoord en toch morgen de 3e er nog bij halen. Ik word er echt zooooooo blij van dat langzamerhand het geheel er leuker uit komt te zien. Ok, ik moet eerlijk zijn, het gaat allemaal niet al TE snel, but .... ho cares? Zolang ik mijn doelen langzamerhand bereik dan kan ik denk ik toch dik tevreden zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten