zaterdag 21 april 2018

Even lekker bijkletsen

Nieuwe kleding
Eerder dit jaar (begin januari) heb ik mij voorgenomen wat overtollige kilo's te doen.  Ik had dus besloten om te gaan voor 6 kg minder in een jaar tijd. Er moeten, heel eerlijk gezegd, wel wat meer kilo's af, maar om toch nog een leuk leven te lijden en te kunnen genieten, leek mij dit wel een goede start. En warempel, de eerste 4 kilo's zijn er, zonder al teveel moeite af, helemaal blij dus. Echter, het gevolg was wel dat mijn 3 favoriete broeken bleven afzakken, bloedirritant. Tijd voor voor nieuwe broeken en gelijk maar een leuk shirt erbij gescoord, helemaal blij dus.
Nu heb ik dus, zoals op de foto's zichtbaar een tregging in jeanskleur en een donkerblauwe tregging gescoord en gelijk een maatje kleiner en wat zitten ze lekker. Nu wil ik eigenlijk ook nog wel graag een grijze tregging, daar ik ook nog wat zwarte shirtjes en vesten heb en die dus bij rijs wel goed passend zijn, even verder zoeken dus.


Tomatenplantjes
Een aantal weken geleden heb ik binnen wat tomatenplantjes gepoot, omdat het buiten nog te koud was. Nu de plantjes binnen uit hun oorspronkelijke potjes waren gegroeid, had manlief (zoals al eerder verteld) een prachtige groentetuin voor me gebouwd waar mijn tomatenplantjes in konden. Echter, ik had ruimtegebrek en had inmiddels ook wat komkommers gezaaid (ook binnen). Net als de tomatenplantjes, werd het tijd om de komkommerplantjes buiten te planten.

Probleem echter is dat mijn groentetuintje voor de tomaten overvol is en ik dus, heel eerlijk gezegd, nog een nieuw groentetuintje nodig had en wat denk je? Vandaag is manlief wederom hard aan het werk geweest voor me en kijk nu, mijn nieuwe tuintje begint ook vorm te krijgen. Als het enigszins meezit, kan ik morgen het zand vervangen door fatsoenlijke grond en kunnen er de komkommerplantjes geplant en de tomatenplantjes opnieuw geplant worden. Ben echt helemaal tevreden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten