zondag 26 november 2017

Lekker creatief, hoe leuk kan het zijn

Shirt voor beer

Eindelijk, het shirt voor beer is klaar. Vorige week was ik er al langzamerhand mee begonnen, maar echt opschieten deed het niet. Nu het maar koud en regenachtig lijkt te zijn en te blijven, werd het dus hoognodig tijd om even door te werken. 
En hier het resultaat. Ondanks dat ik niet geheel tevreden ben, met name over kleine dingetjes, is beer er heel blij mee en daar gaat het tenslotte om.

Borduren
Tussen de bedrijven door, probeer ik ook elke dag even een klein beetje te borduren. Het is een lading werk, maar o zo ontspannend en volgens mij mag het resultaat er tot dusver zijn. Wat mij betreft gewoon door blijven gaan.





Zelf kerstkaarten maken
Vorige week had ik spontaan bedacht om zelf maar weer eens kerstkaarten te maken. Het was al zo lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan. Dit keer heb ik kindlief gevraagd om me te helpen en dat vindt ze onwijs leuk om te doen.
De taakverdeling hebben we simpelweg goed geregeld. Het knipwerk is, vind ik, best een lastig en geduldig werkje, dus daar ben ik mee bezig. Het plakwerk is voor kindlief.


Om ervoor te zorgen dat niet alle kleine onderdelen per kaart niet door elkaar raken, heb ik het knipwerk per kaart in een plastic zakje gedaan. Zo houden we overzicht, werkt het makkelijk en wanneer we even niet verder kunnen of willen werken, is het ook maar al te makkelijk en snel op te ruimen. 

Het resultaat wil ik vooral niemand ontnemen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten