zondag 26 mei 2019

Langzaam maar zeker komen we er wel

Vorige week had ik heel moedig gezegd dat ik mijn diamond painting deze week af wilde hebben. Helaas, het is me niet gelukt. Echter, het schiet al behoorlijk op en ik blijf er gewoon lekker hard aan werken, dan moet het langzamerhand wel goed komen,. Het blijft in ieder geval een onwijs leuk en relaxed werk.




Komende week (morgen om eerlijk te zijn) is het mijn verjaardag en afgelopen week kreeg ik al mijn kado: een cursus sieraden maken van de LOI. Helemaal blij ben ik ermee. Ik had het er al een hele poos over gehad en eindelijk was het dus zover, het is me gegund en wat ben ik er blij mee. Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat ik eerst aan de slag moest met een ladinkje theorie, maar leuk is het wel. Toen ik de box met alle benodigdheden afgelopen donderdag binnen kreeg, ben ik gelijk gaan lezen, een flinke klus, maar wel erg leerzaam en daar gaat het om.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten