zondag 19 mei 2019

Een beetje mazzel

Van een hele lieve vriendin kreeg ik eerder deze week een paar Knip Mode bladen kado, omdat zij ze dubbel had. Zooooo onwijs lief van d'r, ik ben er echt heel blij mee. Na de bladen een aantal keren te hebben doorgekeken, heb ik m'n keuze gemaakt en wordt het tijd om eens flink aan de slag te gaan. Zucht, wat een heerlijk vooruitzicht. Nu alleen nog wat tijd erbij creeeren en we kunnen leker bezig.



Afgelopen week ben ik ook flink aan het werk geweest met het diamond painten, wat ben ik er blij mee. Ondanks dat ik nog niet klaar ben, ben ik zeker flink opgeschoten en kan ik dus tevreden zijn (ben ik dus ook). Mijn doel is om het werk aan het einde van de week geheel af te hebben. Er ligt gelukkig al een lijst klaar, dus het is dan alleen nog een kwestie van inlijsten en ophangen, maar dat moet gewoon lukken, we gaan ervoor.





Binnenkort krijgen we bezoek uit het buitenland (UK) van mensen die op doorreis zijn. Natuurlijk is het onwijs leuk om deze mensen welkom te heten en wat is er dan leuker ze welkom te heten met een kleinigheidje. Omdat ze met de camper reizen, zijn kleine kadootjes dus het handigst. Ik heb een paar kleine verzorgingsartikelen gekocht en er een pennenzakje bij gemaakt om de verzorgingsartikelen in te doen.


Ook heb ik een blikje stroopwafels voor ze gekocht, echt lekker Nederlands. Zodra het trommeltje leeg is, kan 'ie lekker hergebruikt worden. Eerlijk is eerlijk, ik vind het echt mega spannend om niet te weten hoe ze gaan reageren. Kan dus alleen maar hopen dat het in de smaak valt.







1 opmerking:

  1. Altijd leuk en fijn om iets te krijgen en zeker zulke leuke dingen als bladen alleen al voor het opdoen van ideeën
    Ziet er erg mooi uit je diamant painting
    Leuk cadeautje hoor en ja zo een gevuld blik is altijd goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen