zondag 10 februari 2019

Langzaam maar zeker weer wat nieuws


Inmiddels alweer 2 weken geleden heb ik gordijnen passend gemaakt met de gordijnen in de woonkamer. Op zich geen moeilijke klus, echter wel een flinke klus daar het om 3 flinke lappen stof ging en er flink wat tijd in zitten (en dat terwijl ook gewoon de huishouding doorgaat, zucht).





Nadat de gordijnen klaar waren, besloot ik voor de rieten stoelen in de serre de kussens te voorzien van een nieuwe leuke stof, dus opnieuw naar de Kwantum in Lelystad gereden.
Gelukkig zijn we er goed geslaagd (zie foto rechts).
Inmiddels zijn we al aardig op weg met de 1e nieuwe hoes voor 1 van de stoelen in de serre en zodra deze klaar is, komt er zeker een foto.



Op Netflix zag ik bij een interieurprogramma het opnieuw stofferen van een lampenkamp. Omdat het er niet extreem moeilijk uit zag (ondanks dat ik het echt nog nooit eerder had gedaan, besloot ik ook voor de lampenkamp in de serre nieuwe stof te kopen (stof links op de foto onder).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten