donderdag 21 februari 2019

Even weer een update

Afgelopen week ben ik, zoals ik al heb verteld, begonnen met het maken van kussens voor de rieten stoelen in de serre. Helaas, ik schiet er totaal niet mee op? Waarom? Geen idee, wel is het begin er en daar gaat het uiteindelijk wel om.












Voor de verandering weer eens een keertje in Amsterdam wezen shoppen en jawel, we hebben leuke dingen gescoord. Ik ben iemand die graag voor een dubbeltje op de 1e rang zit, maw, leuke kleding scoren voor een klein bedrag en dat is me gelukt. Voor € 14,95 2 leuke items gescoord, yes.












Sinds een weekje of 2 zit ik ook op Instagram. Daar ik regelmatig (dagelijks dus) een flink eind wandel, zie ik langzamerhand de natuur veranderen. Er komt weer wat groen naar boven en her en der weer wat knoppen in planten, zoooo mooi om te zien. Ik geniet hier echt enorm van. Zodoende heb ik besloten mijn Instagram account te gebruiken om foto's te maken van de natuur. Om eerlijk te zijn is fotografie niet mijn sterkste kant en bovendien gebruik ik simpelweg mijn mobiel voor foto's om te laten zien wat ik onderweg tegen kom. De naam van mijn Instagramaccount? Heel simpel Jacquelines creaties. Wil je me volgen? Hartstikke leuk, ik zou zeggen DOEN!!!!!!!!!!
Wil je weten onder welke naam je me kan vinden?  Heel simpel, dezelfde naam als deze blog: jacquelines creaties





Al in geen tijden heb ik iets voor mezelf genaaid, echter toen ik de nieuwste My Image zag, kon ik 'm toch niet laten liggen. Er staan volgens mij zulke leuke patronen in, moest 'm gewoon meenemen. Helaas zie ik me op dit moment geen kans iets voor mezelf te naaien, maar hopelijk gaat dat binnenkort wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten