donderdag 27 september 2018

het naaivirus heeft toegeslagen

Stoffenspektakel
Gisteren heerlijk met een vriendin naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest. Wat een heerlijke dag en bij zo'n heerlijke dag hoort natuurlijk stofjes kijken, voelen en .... vooral kopen, nou en dat hebben we gedaan.

Voordat we op pad gingen ben ik op zoek gegaan naar patronen, zodat ik gericht kon gaan zoeken. Zo stuitte ik op een Knip die ik al een tijdje had liggen en waar, voor mij, leuke patronen in staan. Met de benodigde stof en patronen op papier op zak zijn we vertrokken.

De hoeveelheid stoffen spreken voor zich. Er komt dus een boel naaiwerk aan en onze Rosie? Zij weet al precies wat ze wilt, heerlijk toch?





Kadootje voor kerst
Om heel eerlijk te zijn ben ik zo'n typetje die met het ene begint en vervolgens het andere laat liggen. Mijn goede voornemen is dus dat ik dat niet meer wil.Zo heb ik dus een tijd geleden al op de markt in een dorp verderop mooie spijkerstof gekocht om er een schort voor manlief te maken en hier het resultaat. Ondanks dat ik dus ECHT NIET kan wachten om met de nieuwe stofjes te beginnen, heb ik flink doorgewerkt en dit kerstkado is dus af, YES!!!!!!!







Het volgende project gaat een trui worden uit de bovengenoemde Knip en zal worden gemaakt van een van de stofjes die ik gisteren heb gescoord, nu alleen de tijd erbij nog zien te vinden, maar ook dat komt vast goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten