woensdag 12 september 2018

Het schiet niet op, maar toch ....

Haken
Het is toch echt NIET opgeschoten deze week. Ik had echt dolgraag dagelijks aan mijn haakwerk willen werken, maar helaas, het is dit keer toch echt niet gelukt en dat terwijl ik zo dolgraag mijn Nijn Konijn af wil hebben.

Ik had zo al bedacht dat, zodra Nijn klaar is, ze maar mee moet als mascotte in m'n auto, maar ja, als Nijn mee gaat, dan moet Fantje mijn olifant natuurlijk ook mee en daar moet ik nog mee beginnen, gruwel. Nu maar hopen dat tijd mij komende week goed gezind is en ik lekker kan doorwerken.


Naaiwerk
Ondanks dat ik niet zo hard ben opgeschoten met Nijn Konijn, kon ik het toch niet laten vast een schort te gaan knippen.

Ik wil hier dolgraag mijn fantasie op loslaten, met een speciale bedoeling. Omdat deze schort een kado gaat worden, kan ik eigenlijk nog niets loslaten, maaar laat ik het zo zeggen, met Kerst moet 'ie klaar zijn.








Borduurwerk
In mijn vorige blog had ik het over borduurwerk welke ik dolgraag wilde beginnen. Nog steeds wil ik 'm beginnen, maar heb toch besloten daar nog maar even mee te wachten. Ik weet nl van mezelf dat ik ernstig handig ben met het beginnen met van alles en nog wat en dan het vervolgens vervolgens laten liggen en niet afmaken. Eerst de schort en m'n haakwerk, daarna dus maar eens beginnen met mijn haakwerk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten