woensdag 8 augustus 2018

Creatief bezig


Hoe ik het nu voor elkaar krijg om de foto ondersteboven te plaatsen, geen idee, in ieder geval komt het erop neer dat mijn diamond painting klaar is.Er moet nog steeds een lijst omheen. Een tijd geleden nog bij de Ikea geweest en had het in mijn hoofd een lijst mee te nemen. Nou, het laat zich dus al raden, straaaaaaaal vergeten. Echter, omdat'ie al zo'n tijd klaar is, wordt het nu toch echt wel tijd voor een lijst, dus we gaan zoeken.



Haken

Toen vorig jaar ons lieve konijntje dood ging, was ik daar echt vreselijk verdrietig over. Ik was echt enorm aan het lieve beestje gehecht. Om de pijn enigszins te verzachten, kreeg ik van m'n gezin een haakpakket van een konijntje. Omdat het diamond painting nu af is en ik de broek van manlief ook nog wel een keer klaar heb, ben ik vast begonnen met het haken van ons lieve konijn. Het lijfje is nu klaar en nu ben ik bezig met het koppie. Haken gaat me nog niet echt helemaal geheel handig af, maar lang leven you tube, lekker veel uitleg, helemaal handig.







Reparatiewerk

Manlief is nog niet het type om kleding voor hemzelf te kopen, het boeit hem niet zo. Echter, na enig aandringen van mijn kant, heeft hij toch een leuke broek gescoord. Nu wil het geval dat wij thuis geen van allen de allerlangste zijn en in dit geval houdt het in de broek korter te maken. Nu is dat niet mijn meest favoriete klus, maar goed, het zal toch moeten gebeuren. Vandaag of morgen toch maar eens mee beginnen.






Een shirtje welke ik tijdens onze vakantie afgelopen week  kocht vertoont al een klein scheurtje, gruwel. Ik baal vreselijk, want ik heb 'm nog maar 1 keer aangehad. Gelukkig ben ik nog steeds voorzien van een naaimachine en ook deze vraagt om wat aandacht. Hopelijk kan ik de, relatief kleine scheur, makkelijk repareren en kan ik 'm weer dragen.


Leuke dingen besteld

Omdat ik heb ontdekt, bij het haken van het konijntje, dat ik haken echt mega leuk vindt. Daarom heb ik besloten via Ali Express een stel haaknaalden te kopen. Ook heb ik er wat zilverkleurige kraaltjes en rijggaren voor kettinkjes, armbandjes e.d. besteld, alles voor een prikkie.

Bij Wolplein.nl heb ik no wat handige dingetjes besteld voor haken en breien. Met enige goeie zin is konijntje snel klaar en kan ik met weer wat nieuwe projecten beginnen, zoooooo leuk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten