dinsdag 20 maart 2018

Retourtje Schiphol

Retourtje Schiphol

Afgelopen donderdag alweer, zijn we na lange tijd weer eens op Schiphol geweest. Manlief moest voor zijn werk naar Italie en wanneer je dan wordt opgehaald is dat wel des te leuker.
Het is alweer een tijd geleden dat we er waren geweest, dus voor kindlief en mij een leuk uitje.

Desondanks is het naar Schiphol gaan gesneden koek.
Voor Rosie, ons hondje, had het nog nooit meegemaakt, dus zij mocht ook mee en wat een aandacht heeft ze gehad, onvoorstelbaar, echt heel leuk.  We waren ook heel benieuwd hoe ze zou reageren op manlief, daar ze hem natuurlijk een aantal dagen niet had gezien, maar, zoals eigenlijk wel verwacht, was ze helemaal door het dolle heen, zo leuk om te zien.

Voordat we naar huis reden, hebben we eerst nog even een hapje gegeten en wat gedronken in de bar van het Shereton Hotel op Schiphol.
Afbeeldingsresultaat voor foto bar sheraton schipholHet is, vinden wij, een gezellige plek en bovendien makkelijk te bereiken richting P1, de parkeerplaats waar ik altijd de auto probeer te parkeren. Daar dochterlief veganiste is en ik zelf vergetarier, zijn de mogelijkheden wat eten betreft best belangrijk, ondanks dat we dit keer eigenlijk niet iets bijzonders hebben gehad. Tot ons groot genoegen kwamen we er al snel achter dat de bar van het Schereton veganistische opties heeft, helemaal blij, beter kan het volgens ons niet.

De kringloop
Momenteel heb ik van die vlagen dat ik lekker aan het opruimen ben. Zo had ik in de loop der tijd alweer een aardige doos vol met leuke en herbruikbare dingen staan en afgelopen week was het weer tijd om wat weg te brengen.
Voordat ik naar het gedeelte reed waar je al je spullen kwijt kan, eerst maar eens de winkel ingegaan. Ik ben nl op zoek naar een leuke gekleurde theepot voor buiten om daar eens te kijken of ze er wat leuks hadden wat dat betreft. Helaas kon ik er geen theepot vinden, echter, heb er wel een heel leuk spijkerjasje voor het voorjaar cq de zomer gescoord, voor een habbekrats natuurlijk. Hoe gelukkig kan je zijn denk ik dan. Het jasje gelijk even gewassen (gevoelsmatig een prettig idee) en vervolgens bij de zomerkleding in de kast gehangen. Wat mij betreft mogen het voorjaar en de zomer dus wel komen.
Bij het wegbrengen van de box met niet meer door ons gebruikte spullen , viel mij dit leuke vogelhuisje gelijk op. Wat een schatje, die kon ik dus echt niet laten staan. Toen ik vroeg wat 'ie moest kosten, moest de lieve man die er aan het werk was even denken. Voor € 2,50 mocht ik 'm meenemen, maar omdat ik maar  € 2,00 geboden en dat was ook goed. Waar je al niet gelukkig mee kan zijn.

Naaiwerk
Ook heb ik afgelopen week nog even een beetje tijd gehad om aan m'n naaiwerk te zitten, maar omdat ik nog niet zo hard ben opgeschoten, valt er weinig te laten zien, dus voor nu maar even geen foto. Ik ga ervoor om het shirt, waar het in dit geval om gaat, komende week af te hebben en dan zeker een foto kan plaatsen.

Tot de volgende week dus en maak er een leuke dag van!!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten