maandag 12 maart 2018

Weer een stukje verder

Mijn tuniek is af
Een tijdje geleden ben ik begonnen met het maken van een tuniek. Het is van oorsprong een mouwloos patroon, maar omdat ik een mouwtje toch wel prettig vind, heb ik van een ander patroon (ook FM), de mouw gebruikt.

Het afwerken liet elke keer maar op zich wachten, maar uiteindelijk, aan het einde van afgelopen week, heb ik toch de boord erop gemaakt en nu is 'ie dus af, helemaal tevreden.








Een nieuw t shirt
Ook had ik al een tijdje geleden een t shirt uitgeknipt en ook daar kwam ik niet verder mee. Het shirt bleef dus ook elke keer maar liggen.
 Echter, nu de tuniek af is, kan ik met een gerust hard verder met het shirt en ben daar gisteren eindelijk mee begonnen, helemaal super. Dit shirt is ook van FM, toch eigenlijk wel mijn meest favoriete merk voor het naaien van kleding. Nu ervoor zorgen dus dat het shirt iets sneller afkomt dan het tuniek, zodat ik dan met een gerust hart verder kan met andere projecten.






Andere projecten
Zoals ik vast al eens heb verteld, heb ik een borduurwerk liggen welke maar niet af komt. Ook heb ik een project diamond painting liggen waar ik ook graag mee wil beginnen. Er ligt dus nog voldoende aan creatief werk te wachten.


VeggieWorld
Afgelopen zaterdag ben ik met kindlief een dagje naar VeggieWorld geweest. Echt een dagje moeder en kind, heerlijk. Echter, in deze blog ga ik daar niet verder over vertellen.
logo

Mocht je belangstelling hebben? In de loop van de week werk ik mijn andere blog, www.piggymeatyesterday.nl, bij en zal ik hier alles over vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten