maandag 5 juni 2017

Nieuwe hoes voor m'n lokmachine

Al jarenlang ben ik al dolgelukkig met mijn lokmachine, Kan dus gewoon niet meer zonder. Het hoes, plastic, vind ik al net zolang als dat ik de machine heb, maar helemaal niks. Gek genoeg heb ik nooit bedacht om een nieuw hoes te maken, totdat ik er op Pinterest een aantal hele leuke tegen kwam. Dat wilde ik dus ook. Maten opgenomen van m"n machine, stofjes erbij uitgezocht en aan het werk. Vandaag een heerlijke knutselmiddag gehad en hier het resultaat.



Aan de bovenkant (blauwe babyrib met gekleurde bloemen) heb ik een rits ingenaaid, zodat ik ook makkelijk bij de grip kan, indien ik 'm een keertje (binnenshuis) wil verplaatsen of wanneer 'ie eens mee moet ergens heen. Ik kan dus met een gerust hart zeggen dat ik een heerlijke dag heb gehad met een mooi en nuttig resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten