zaterdag 10 juni 2017

Leuk vest





originele vest

Een aantal jaren geleden een leuk vest bij de C & A gekocht, makkelijk draagbaar, makkelijk te wassen en eigenlijk wilde ik er nog wel eentje. En waarom zou ik 'm dan niet zelf maken? Patroon over genomen met het originele vest als patroon en geknipt van een stofje die ik eigenlijk al veel te lang in de kast had liggen.




Ja, verkopen op MP is een goed idee had ik al bedacht, maar voor mijn gevoel is MP op bepaalde gebieden al dusdanig verzadigd, dat verkopen al helemaal niet meer haalbaar lijkt. Dan maar zelf gebruiken en om eerlijk te zijn, geen probleem.








nieuwe vest

De stof zelf is volgens mij niet geheel het juiste, echter, als proefmodel voldoet het prima en het patroon is zoooo simpel te naaien, zeker de moeite waard om weer te doen. Nu wil ik een nieuw vest eigenlijk wel graag van een mooie gebreide stof maken, dus daar moet ik dan maar eens naar op zoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten