woensdag 20 september 2017

Werk in uitvoering !!!!

Al een tijdje loop ik met het idee om m'n blog eens flink onder handen te nemen en nu is het dan zover.











Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik alweer 5 jaar geleden ben begonnen met bloggen. Tot nu toe ging het eigenlijk alleen over naaien, met hier en daar een lekker recept.


Ondanks dat ik naaien nog steeds ONWIJS leuk vind om te doen en er ook nog een heel aantal plannen in m'n hoofd zitten, merk ik dat op het gebied van interesses het een en ander is veranderd. 
Zo wil ik graag wat meer en beter leren koken, met name vegetarisch eten en goedgevulde soepen trekt. Wat dat betreft ook helemaal super dat internet bestaat en je werkelijk zooooo veel kan opzoeken, heerlijk.



 Zo stuitte ik al gauw op de site van Eef (www.eefkooktzo.nl). Een leuk geschreven site, lekker overzichtelijk en met de meest heerlijk uitziende recepten. Daarnaast ook een praktisch punt: een weekschema, hoe ideaal, niet dagelijks hoeven bedenken wat je eet, niet met een te grote regelmaat naar de supermarkt. Je begrijpt het waarschijnlijk al: veel googelen en weekschema's maken. 

Daarnaast ben ik tot de ontdekking gekomen dat ook sokken breien me erg leuk lijkt en waarom ook niet? Natuurlijk zijn er de meest leuke sokken verkrijgbaar in de meest leuke kleuren, maar zelf kunnen maken? Gewoon proberen dus, met hier en daar wat hulp en goed oefenen moet dat dus wel gaan lukken!.



Ondertussen moet natuurlijk mijn blog nog van een andere, NOG leukere achtergrond worden voorzien. Tja, hoe deden we dat ook alweer? Ff testen en dan komen we een eind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten