maandag 27 maart 2017

Shirt Lady Indira

Het heeft even een poosje geduurd, maar nu toch weer een setje af, heerlijk. De stof kwam ik op MP tegen en kon 'm toch echt NIET aan m'n neus voorbij laten gaan. Na een redelijk bod en verzendkosten te hebben betaald, kreeg ik de stof al vrij snel binnen, helemaal blij.






Ook het patroonLady Indira (FM) van internet geplukt. Na goed opmeten de juiste maat gekozen. Tekenen, knippen, lussen (ja ik kan nog steeds niet zonder) en ik kon het shirt in elkaar zetten en voila, hier is het resultaat.


Het shirt was op zich niet moeilijk naaien en elke keer als ik even de mogelijkheid had, kon ik weer verder. De hals is niet geheel naar tevredenheid gelukt, maar over het algemeen ben ik er toch blij mee.




Het jasje had ik vorig jaar aan het begin van het voorjaar al gekocht, omdat ik 'm zo leuk vond, maar heb eigenlijk nooit de moeite genomen om er iets leuks bij te kopen of te maken. Bij het voorjaar - cq zomer klaarmaken van de kledingkast kwam ik dit jasje weer tegen .... wat een uitkomst. Ben er dus ook helemaal blij mee. Omdat het shirt best wat langer uitvalt, kan er prima een legging onder en die heb ik er gelukkig ook al bij. Geen zin in een legging? De passende broek is er ook. Op naar het volgende project. Welke? Mmmmm, nog geen idee, maar dat komt vast goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten