vrijdag 4 augustus 2017

stoere rugzak

Al een tijdje had ik een knalrode nylon rugzak liggen met de naam van een of ander bedrijf erop. Ach, een tas komt altijd van pas, met name in dit, gelukkig, plastic tassen vrije land. Echter, om nu met reclame te lopen van een bedrijf welke ik niet ken en waar ik dus ook niks mee heb, was 'm ook niet. In dat geval is er maar 1 oplossing denk ik dan.



 De nylon tas uit elkaar halen en als basis gebruiken voor een nieuwe, zo gezegd, iets minder snel gedaan, maar het resultaat is er. Het leuke vind ik dat ik niet speciaal ben wezen shoppen voor stof. 








De lus (of hengsel) aan de bovenkant en de zakken op voor- en achterkant komen van een oude spijkerbroek. De donkere spijkerstof komt uit een grote lap die ik voor € 2,00 heb gescoord bij de plaatselijke kringloop. De beide overige stoffen waren kleine restlapjes die ik nog in de kast had liggen en de grote rits? Die is van het nylon voorbeeld gewoon mee verhuisd naar mijn eigen creatie. Last but not least zijn de grijze linten voor de hengsels, ook die zijn mee verhuisd van het rode voorbeeld.




Tot slot kon ik het toch niet laten om op de achterkant van de tas, heel bescheiden, m'n labeltje erop genaaid. Een klein beetje trots mocht wel vond ik. Nu alleen nog de knoop aan naaien voor de zak op de achterkant en klaar voor gebruik.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten