Follow by Email

vrijdag 1 april 2016

Weer wat leuks af en nieuwe dingen onderweg

Deze beide shirtjes zijn inmiddels af. Ondanks dat het zo niet zichtbaar is, zijn het 2 verschillende patronen, 1 met korte mouw en 1 met lange mouw. Beiden zitten heerlijk en als je een beetje door wilt werken, is het heerlijk om 2 patronen tegelijkertijd uit te kunnen werken.


De bodywarmer had ik al een tijd geleden gemaakt, maar bleef maar in de kast hangen, daar ik er geen passend kleur shirtje bij had, nu dus wel. Het is een lekkere gevoerde bodywarmer, dus lekker warm voor dagen zoals nu, dat ik het nog net iets te fris vind om alleen een shirtje te dragen.



Met beide boeken van Zo Geknipt in mijn bezit en het lid zijn van hun facebookgroep, deed mij besluiten om mee te doen met het goede idee om tasjes te maken. Aangezien ik toch wel dol ben op tassen, kon ik niet wachten om alvast het eerste project te gaan knippen. Benieuwd naar het resultaat van mijn eerste project, een opvouwbaar tasje? Op de blog van Zo Geknipt Sew Along houd ik je op de hoogte. Ook op mijn eigen blog zal ik het een en ander laten zien,


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je met ons mee doet met de Zo Geknipt! Sew Along! Ik ben erg benieuwd naar de opvouwbare tasje.

    En je shirts zijn ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste,

    Ik zoek naaipatroon 2096 van Roos, en heb gelezen dat u deze verkoopt. Kan u mij hierover eens contacteren op vernelenheidi@hotmail.com? Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen