Follow by Email

dinsdag 22 maart 2016

Eerder al had ik het plan gevat een lekkere trui te maken en een t-shirt met v-hals, daar ik dat nog nooit eerder had gemaakt. Het shirt met v-hals helemaal naar tevredenheid. 






Over de trui wat minder tevreden. Ondanks de goede pasvorm heb ik de hals van te voren niet geheel goed opgemeten en valt de hals dus vrij wijd uit. Echter, een leuke sjaal erbij en zo toch prima draagbaar.



Op het stoffenspektakel in Zwolle had ik eerder deze maand al een paar leuke stofjes gescoord, dus gelijk een aantal leuke patronen uitgezocht. Met mijn naaimachine afgelopen week voor service bij de naaimachinewinkel (in Amsterdam), ben ik flink aan het patronen knippen geweest en het resultaat begint er te komen.

Het zwart met witte shirt was al vlot af. Een makkelijk patroon uit een oude Knip Mode was naar mijn mening helemaal geschikt voor een wat drukkere stof.


Begin deze maand lekker wezen shoppen bij het Stoffenspektakel in Zwolle. Naast de zwart met witte stof, ook de blauwe, wat drukkere stof gehaald en wat een mazzel. Doordat de dame achter de kraam me € 10,00 tekort had teruggegeven als ik niet alert was geweest, gaf ze me een extra lapje van dezelfde stof gratis mee. Met wat passen en meten kon ik er zo 2 shirtjes uit halen. Helemaal tevreden dus. Nu even lekker doorwerken en dan verder met het volgende project.

1 opmerking:

  1. Mooie shirts hoor en leuke stofjes heb je ervoor gebruikt.
    Kijk dat is nog eens fijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen