Follow by Email

vrijdag 3 april 2015

Nog 2 shirtjes en een nieuw project

Na eerst een shirt 24 en shirt 9 te hebben gemaakt uit de Knip Mode van april 2015, heb ik nog 2 shirts no. 9 gemaakt. Nu ik dit patroon de afgelopen weken een aantal keren heb gemaakt, is het onderhand wel tijd om met wat anders te beginnen.








Zo heb ik eerst nieuwe labels besteld (om in te naaien). De oude zijn bijna op en op tijd nieuwe labels bestellen kan nooit kwaad.



Oude label
De oude labels heb ik ooit in een wat groter aantal besteld, echter nu maar eerst eens een kleine hoeveelheid van de nieuwe toch maar even wat minder besteld om te zien hoe ze er in het echt uit zien. Vandaag zijn ze binnen gekomen en ik moet zeggen, heel tevreden.


Nieuwe label







 Tijdens het wachten op de nieuwe labels maar gaan zoeken naar een patroon voor een leuke blouse en uiteindelijk, na goed zoeken is het dit patroon geworden. Het is blouse no. 13 uit de Knip Mode van maar 2013. Dit model was me al vaker opgevallen en ik bleef 'm leuk vinden, dus dan is, denk ik, de keuze makkelijk gemaakt. Ook de stof was snel gevonden. Ik heb 'm vorig jaar op het stoffenspektakel in Zwolle gekocht.





 Een vrolijke kleur, makkelijk te passen bij diverse kleuren broek cq rok. Alle onderdelen zijn inmiddels geknipt, dus nu een kwestie van achter de naaimachine kruipen en maar hopen dat het mooie weer snel in aantocht is.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen