Follow by Email

donderdag 19 maart 2015

Nieuwe patronen knippen

Patroonbladen genoeg, stof genoeg en TOCH ... ik kon het niet laten mezelf te verwennen met de nieuwste Knip Mode.


Op naailes vanochtend had ik al een aantal keren het blad doorgekeken en zag er toch nog een paar leuke dingen in staan die voor mijn gevoel prima in mijn zomergarderobe passen. En aangezien de garderobe nog wel het een en ander kan gebruiken aan kledingstukken, wordt het dus weer tijd om eens flink aan de gang te gaan.
Zowieso heb ik no. 8 (tuniek), no. 9 (top),no. 12 (korte broek)  no. 21 (jurk) en no. 22 (top) in gedachten om te maken. Welke eerst? Mmmmmm, nog even over denken, eerst nog maar eens met een lekkere kop thee gaan plaatjes kijken. Daarna zien we wel weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen