Follow by Email

vrijdag 29 augustus 2014

Opruimen van mijn werkplek

 Nu de vakantie weer voorbij is, heb ik ook weer zin om lekker aan de slag te gaan. Na wat leuke patronen te hebben uitgezocht, hoort daar ook het zoeken van leuke stofjes bij had ik zo gedacht.





Echter, zo kwam ik ook een aantal leuke tricotjes tegen, van allemaal ca. 0,5 mtr lengte die ik in de kast heb liggen zonder dat ik er iets mee doe.




Zodoende wil ik deze lapjes graag verkopen aan diegene die er wel wat mee kan. In plaats van verkopen kunnen we misschien ook wel ruilen daar je zelf misschien ook wel stofjes in de kast hebt liggen waar je niks mee doet of kan.
Mocht je belangstelling hebben, stuur me dan even een berichtje naar mijn mailadres en ik neem dan wel zsm contact met je op: jacq27@live.nl









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen