Follow by Email

dinsdag 10 juni 2014

hoodies met mijn blognaam erop

Kortgeleden heb ik bij Hannie Mars (Hamawi) 2 hoodies besteld. Al gauw de vraag wat er achter op moest staan. Tja ... en toen. Na enig denkwerk heb ik besloten de naam van mijn blog erop te laten zetten. Vervolgens een leuk lettertype en de kleur ervoor uitgezocht en doorgegeven aan Hannie.




Met vlotte snelheid werden de hoodies met naam en al geleverd. Helemaal blij ermee en nu gewoon lekker wachten tot het weer er geschikt voor is.










Omdat ik er zo blij mee ben wil ik de truien graag aan een ander laten zien, dus bij deze.

2 opmerkingen:

  1. Super zijn ze!!! Leuke frisse kleurtjes!! Veel plezier ervan!
    X Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hannie, ik ga er zeker, zonder enige twijfel, van genieten

      Verwijderen