Follow by Email

zaterdag 3 mei 2014

Onder handen

Zoals gebruikelijk heb ik een paar werkjes onder handen, zodat ik afwisselend kan werken aan datgene van wat ik wil. Zo schiet mijn haakwerk (dutch crochet) niet hard op, maar elke keer een klein beetje en zo wordt het toch wat.

Daarnaast ben ik nog steeds bezig met een poef. Inmiddels is de poef gevuld met de meest statische kleine bolletjes mogelijk, maar klaar is het wel en gelukkig maar. Dagen lang kwam ik nog de meest nare statische bolletjes tegen op de meest onmogelijke plekken, maar goed, het hoort erbij. Nu ben ik druk bezeg met de buitenste laag van de poef. Deze maak ik van dezelfde stof als van de halve gordijntjes in de woonkamer.
Waar ik de poef ga neerzetten? Nog niet helemaal duidelijk, maar ik denk een leuke plek in de serre. Rustige kleurtjes bijpassend bij elkaar kan nooit kwaad denk ik dan maar zo.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen