Follow by Email

dinsdag 4 maart 2014

van alles


Daar ik vanochtend onverwacht in de buurt van de Action was, toch maar even naar binnen gewipt, op zoek naar leuke dingen. En hoe kan het ook anders, lekker geslaagd. Naast de dagelijkse dingen (koekjes, champoo e.d., je kent het wel), zowieso ook een paar leuke bolletjes wol gescoord in vrolijke kleuren. Omdat ik in de beginnersfase van het haken zit, ben ik maar begonnen met de kleinste bollen en  zodra we wat verder zijn en het garen op dreigt te raken, komen de grotere bollen vast ook nog wel in beeld.

Ook dit gave boekje 'zo gemaakt met stof en vilt' gescoord (die ik ondanks verwoedde pogingen maar niet goed om kan krijgen wat beeld betreft). Zo kwam ik dus met een tas vol met leuke en praktische dingen thuis.

Tijdens de koffie even nagenieten van het shoppen toch, wederom, proberen een vierkantje te haken. Afgelopen dagen heb ik me suf gehaakt, alles weer uitgehaald, opnieuw geprobeerd en nu, vandaag, is het me eindelijk gelukt. Het resultaat mag er zijn dacht ik zo.


Daar ik de bloemetjes haken inmiddels goed door had voor mijn gevoel, ben ik op zoek gegaan naar voorbeelden in de vorm van plaatjes en wellicht een patroon (of meerdere patronen) waarmee ik kon oefenen. Zo kwam ik bij www.blijmetdraadjes.nl terecht, in mijn geval een handige toevoeging. Zodra ik dit vierkantje (en wellicht ook in grotere vorm) goed onder de knie heb, ga ik beginnen met de CAL deken, ik kan ECHT NIET WACHTEN. Wat heb ik er een leuke hobby bij!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen