Follow by Email

maandag 3 maart 2014

het haakvirus is toegeslagen

Veel oefenen was het credo bij de haakworkshop (Hannie Mars) vlak voor de voorjaarsvakantie, heel veel oefenen. Tja en wat doe je dan? Dan doe je wat je geadviseerd wordt, haken dus. En om eerlijk te zijn was dat geen straf. Na overdag leuke dingen te hebben gedaan met dochterlief (shoppen, wat eten tussendoor, speeltuin langs, e.d.), moest er  dus ook maar gehaakt worden en het ene gekleurde bloemetje na het andere kwam naar voren.
 Hier bij dus het resultaat. Een leuke glazen Ikea pot voorzien van deze bloemetjes is niet alleen handig,
maar staat ook gelijk een stuk gezelliger.


Wel heb ik de vraag van dochterlief gehad of dit haken nu een obsessie was geworden. Tja, oefening baart kunst. Bovendien moet ik eerlijk toegeven dat het ook wel erg verslavend werkt zodra het eenmaal lekker gaat. Op dus naar nog meer bloemetjes en de wat moeilijkere ontwerpen. Op internet (o.a. op blogs van andere creatievelingen) en in speciale haakboeken heb ik al zoveel mooie, lieve en leuke dingen voorbij zien komen, dat ik gewoon niet meer kan en wil stoppen. Het haakvirus is ook bij mij toegeslagen.

  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen