Follow by Email

maandag 17 maart 2014

Heerlijk om het een en ander af te kunnen maken

Eindelijk, mijn bodywarmer is klaar en wat ben ik er blij mee. Op zich is 'ie niet moeilijk te naaien, maar bodywarmer met voering had ik nog nooit gedaan en dat viel me wel tegen. Dankzij de nodige hulp op naailes heb ik 'm dus toch af. Ik heb er nu nog eentje in produktie liggen (knalrode buitenkant met rood geruite katoen) die me hopelijk wat makkelijker en dus vlotter afgaat. Even flink doorwerken dus. Ik heb bij de rode bodywarmer nl. ook nog een rok liggen (van de rood geruite katoen) om te knippen en te naaien en het zou dus wel lekker zijn om het geheel voor de zomer helemaal klaar te hebben.



Daarnaast heb ik ook deze korte broek (linnen) af kunnen werken. Heerlijk, ik had 'm al eerder een keer in een lichtblauw met wit streepje gemaakt en kon het niet laten deze in navolging daarvan ook te maken. Shirtjes heb ik er ook al bij, nu nog een stel leuke en makkelijke schoenen en mijn zomergardarobe begint op gang te komen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen