Follow by Email

vrijdag 7 februari 2014

Naast borduren ... kleding maken en stofjes shoppen


De laatste tijd heb ik toch het een en ander aan kraamkadootjes laten zien. Echter, dit is niet het enige waar ik me mee bezig houd. Zo heb ik momenteel 3 projecten onderhanden, welke alle 3 een laatste hand nodig hebben wat afwerking betreft. Een korte broek en een leuke zomerrok moeten beiden nog worden voorzien van een boord en een zoompje. Een kwestie van even aandacht aan besteden en doorwerken. Daarnaast ben ik bezig met een bodywarmer, deze heeft nog wat meer aandacht nodig, maar zal ook niet al TE veel werk meer zijn. Heerlijk om met van alles bezig te zijn.










Omdat ik alweer graag een lapje stof voor het volgende project op voorraad heb liggen, ben ik vandaag met vriendin Hanneke naar de winkel van de Stoffenkraam.nl in Kampen geweest. En hoe kon het ook anders, beiden zijn we met leuke stof thuisgekomen. Zo heb ik van deze fris geruite stof voldoende meegenomen om er een leuke (dubbele) rok van te maken en als voering te dienen van een bodywarmer. De kleur van de gewatteerde stof (hier rechts op de foto) komt niet helemaal goed uit en lijkt meer op roze dan op rood. De stof is echter passend rood bij de geruitte stof boven links en dit is dus de stof voor de bodywarmer.

Ik vind het belangrijk eerst de werkjes af te maken waar ik momenteel mee bezig ben, maar kan bijna niet wachten om aan beide, nieuw gekochte, stoffen te beginnen. En aangezien het nu echt lekker vies weer is, is het reden voldoende om dus lekker met naaiwerk bezig te zijn.

1 opmerking:

  1. en wat was het weer gezellie!!!! Jij en ik beide goed geslaagd voor de stoffies!!

    BeantwoordenVerwijderen