Follow by Email

zaterdag 22 februari 2014

haakworkshop

Al tijdenlang zag ik de meest mooie gehaakte creaties voorbij komen op Facebook. Ooooooooooit, dacht ik zo, ga ik het ook maar weer eens oppikken, maar het kwam er niet van, totdat ik tot de ontdekking kwam dat Hannie Mars haakworkshops ging geven. Natuurlijk heb ik me gelijk opgegeven en gisteren (vrijdag 21 februari j.l.) was het dus zover. Ik naar Hannie en samen met een andere dame gezellig aan het haken. Ondanks dat ik het in het grijze verleden al eerder had gedaan, had ik toch alweer een heleboel vergeten. Met het engelengeduld van Hannie met daarnaast het advies gelijk veel te gaan oefenen ging ik weer met een tevreden gevoel naar huis. Gisteren gelijk gaan proberen, you tube op de tablet naast me en elke keer maar filmpjes kijken. Proberen, uithalen, eten, opnieuw proberen, uithalen en zo maar door. Vanochtend weer aan de slag gegaan en ja warmepl, de eerste 2 bloemetjes zijn klaar en, tot mijn grote verrassing, zijn ze heel aardig geslaagd. Op naar de volgende bloemetjes, blijven oefenen en dan lekker door naar de volgende haakprojecten. Wat heerlijk om zo de voorjaarsvakantie te beginnen.

2 opmerkingen:

  1. Super leuke kleurtjes! Mooie bloemetjes, zie je dat je al veel gelijkmatiger haakt! Enne dat garen, gaat dat nu beter?
    veel haakplezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk geworden, krijg je een voorjaars gevoel van.
    Veel haak plezier.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen