Follow by Email

woensdag 1 januari 2014

op de valreep een kraamkadootje klaar

 Vlak voor de kerst zou manlief nog even bij iemand langs die half december opa was geworden.
Omdat met lege handen aan te komen bij iemand die er net een kleinkind bij heeft bij mij geen optie is, toch nog gauw een kraamkadootje gemaakt. Nu had ik dit al verteld op de FB site van vereniging Sancho, maar had nog geen kans gezien om de fotoos te laten zien.



Bijschrift toevoegen


De foto waar naam en geboortedatum op staan, lijkt het alsof ik scheef heb geborduurd, maar dat is geenszins het geval. Om niet alleen een geborduurd handdoekje te geven, heb ik er bij de drogist bij ons op het dorp maar 3 kleine flesjes heerlijk geurende flesjes Zwitsal bijgedaan (champoo, zeepvrije douchegel en bodylotion).




 Nu manlief toch geen kans meer zag om voor de kerst nog bij de betreffende opa en oma langs te gaan, had ik kans het handdoekje nog gauw even te wassen en nu alleen nog een kwestie van inpakken en morgen aan manlief meegeven in de hoop dat hij dan wel even langs kan.

1 opmerking:

  1. Leuk geworden hoor, en inderdaad met lege handen langs gaan is niks.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen