Follow by Email

dinsdag 7 januari 2014

kadootje voor de juffen

In de kerstvakantie vroeg dochterlief al of ik 2 handdoekjes wilde borduren, voor haar beide juffen op school eentje. Natuurlijk, klein klusje en altijd leuk om te geven. En ondanks dat ik er, met recht, keurig van tijd tot tijd aan herinnerd werd, heb ik het totaal vergeten, totdat .... ik zondag het een en ander opruimde na wat naaiwerk, me in 1 keer de beide juffen me weer door het hoofd schoten.
Gauw heb ik dochterlief de juiste kleuren handdoekje en garen laten uitzoeken en dus gelijk aan het werk. Daar ik meende tot en met woensdag tijd te hebben voor het handdoekje voor de juf van de donderdag en vrijdag, besloot ik dus te beginnen met 1 handdoekje.













 Het werk was vlot gedaan en moeder en dochter beiden tevreden. Op school aangekomen bleek de juf van donderdag en vrijdag deze week op maandag en dinsdag les te geven, dus gisteren alsnog met het handdoekje voor de andere juf aan het werk. Ook dit handdoekje was snel klaar, vanochtend nog ingepakt, in de tas en mee naar school. Nu maar hopen dat beide juffen net zo tevreden zijn met hun kadootje als wij.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen