Follow by Email

woensdag 1 januari 2014

Een heel mooi kerstkado

Zoals de laatste jaren gebruikelijk is, krijg ik standaard als kerstkado een waardebon van de lokale hobbywinkel op het dorp en dus zo ook dit jaar.
Natuurlijk had ik al op de Facebooksites van Creaduwtje en Vereniging Sancho gezien dat haken helemaal in is en dan ook nog van die leuke mutsjes. En ondanks dat ik op dit moment wat minder handig ben met haken, wat er op neerkomt dus helemaal niet, wilde ik niet achterblijven.

Met de kadobon op zak kon ik het niet laten op de laatste dag van het jaar de bon te gaan verzilveren en kijk waar ik mij, namens de kerstman (in dit geval mijn lieve wederhelft) op heb getrakteerd: een prachtig boek over mutsen haken, 2 mooie kleuren haakgaren en een grote haaknaald.





Ook heb ik me gelijk maar ingeschreven bij de hobbywinkel voor een haakworkshop. Nu dus maar hopen dat die workshop op korte termijn gegeven wordt. Zo niet?
Dan ga ik ervan uit dat er vast iemand is die mij op weg kan helpen en ook u tube zal in staat zijn een uitkomst te bieden.

1 opmerking:

  1. Dat is leuk, en ja op u tube vind je echt van alles.
    Veel plezier en ik hoop dat de workshop gauw is.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen