Follow by Email

dinsdag 17 december 2013

Tunieken voor de schoolmusical en een vestjes voor mezelf

Een poosje geleden ben ik fanatiek begonnen met het knippen van een aantal leuke dingen voor mezelf. Na alles te hebben gelust, kwam het helaas niet van het in elkaar naaien van de kledingstukken. Gelukkig kwam wat dat betreft het maken van de tunieken voor de schoolmusical van de klas van onze Rachel (groep 7). Nu ik toch een stok achter de deur had om te knippen en te naaien, begon de vaart er lekker in te zitten. Het viertal tunieken zijn klaar en kan ik daar tevreden mee zijn.




Vervolgens moest en zou het groene vestje af die ik, gelijk met het oranje rode vestje had geknipt af. Het is lekker warm en gevoerd met 2 leuke reststoffen tricot.
Het oranje rode vest heb ik alleen afgezet met een breed beleg, daar ik er geen leuke voeringstof bij had en geen behoefte had er speciaal stof voor te halen. Zoals, denk ik, ons allemaal wel eens wat onhandigs gebeurt, had ik er hier een van de mouwen verkeerd om in zitten. Daar ik ook niet geheel tevreden was over de andere mouw heb ik ook die eruit gehaald en er samen met de naailerares opnieuw netjes ingespeld. Nu een kwestie van afmaken, zodat ik door kan gaan met de andere leuke projecten die ik heb liggen. De vaart zit er gelukkig weer lekker in.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen