Follow by Email

vrijdag 11 oktober 2013

Lekker aan het opruimen

De roze knuffelhond is eindelijk af. Het laaste stukje hing af van het nog even met de hand dichtnaaien na het lieve beestje te hebben voorzien van de nodige vulling. Daar het met de hand naaien niet mijn sterkste kant is en bovendien niet mijn meest favoriete klus, bleef het dus maar liggen. Daar het bankje niet mee verhuisd hoefde te worden van Rachel d'r oude kamer naar haar nieuwe, heb ik besloten 'm maar in gebruik te nemen. Met 2 passende voorraadbakken erbij, een handige uitkomst. 


Deze roze met witte stippeltjesstof is een lekker stevig stofje die ik een poosje geleden gescoord heb bij de Kwantum en mijns insziens ideaal als kussenhoes op het bankje. Bij een fabriek en groothandel voor schuimrubber bij ons in de buurt een stuk afval als vulling erbij en ziet mijn werkruimte er gelijk al een stuk gezelliger en netter uit. Dus even hard aan het werk voor een mooi resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen