Follow by Email

donderdag 3 oktober 2013

eindelijk weer wat foto's

Voor een lief speelgoedhondje en een bijpassend mandje welke dochterlief een hele poos geleden voor zichzelf van haar zakgeld had gekocht, moesten er natuurlijk wel een dekbedje en bijpassend kussentje komen. Daar Rachel geen keuze kon maken, hebben we samen maar besloten dat er 2 dekens met passend kussentje moest komen en zie hier het resultaat. Het geheel is gevuld met een lekkere dunne vulling om zo het geheel een wat voller en warmer idee te geven en zo het hondje lekker te kunnen laten slapen. Later hebben we er toch ook nog maar een hondenvriendinnetje in een andere kleur erbij gekocht



Een vriendinnetje van Rachel en haar jongere zusje, die beiden ook een soortgelijk hondje hebben wilden natuurlijk ook wel graag zo'n dekbedje en kussentje en aangezien beide dames onlangs jarig waren heb ik ze allebei hun favoriete kleurtje stof uit laten zoeken zodat ook hun hondjes lekker warm en acht kunnen slapen.



Vervolgens ook nog voor mijzelf maar een hondje gemaakt voor in mijn hobbiehoek van een lapje nicky velours welke ik nog over had. Om het hondje van voldoende vulling te kunnen voorzien heb ik de onderkant opengelaten, nog zichtbaar aan de nog aanwezige spelden. Helaas heb ik nog niet de tijd en de rust kunnen vinden om het laastste stukje aan de onderkant netjes met de hand dicht te naaien, maar dat is een kwestie van tijd maken welke op korte termijn maar moet gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen