Follow by Email

maandag 1 april 2013

Weer een shirtje klaar, nog 2 te gaan

Een hele poos geleden ben ik aan dit shirt begonnen. Het liep niet lekker en uiteindelijk maar meegenomen naar de naaiadviezen van Joke Wignand. Samen ontdekten we de dingen die wat minder goed waren gegaan en dat werd dus deels uithalen en opnieuw beginnen. Zo gezegd, zo gedaan was hier helaas niet bij van toepassing. Het uithalen ging nog, maar het opnieuw beginnen leek toch moeilijker dan gedacht.

Ondertussen was ik ook al met wat andere shirtjes begonnen om te knippen en opnieuw starten vind ik toch leuker dan uithalen en overdoen, maar ... ik ben daar vast niet de enige in.

Hoe dan ook. Het shirt is nu toch eindelijk af en natuurlijk wil ik ook dit shirt de lezers van mijn blog niet ontnemen. Ik heb nu nog 2 laatste shirtjes om af te maken en dan is het tijd voor weer een nieuw voorjaars- c.q. zomerproject.   Nu het zonnetje er nog bij en de temperatuur omhoog en dan is het lekker genieten van mijn nieuwe outfit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen