Follow by Email

woensdag 3 april 2013

wat kan je van kleding naaien toch gelukkig worden

Gisteren had ik de laatste 2 van 5 shirts af willen maken, maar helaas, het ging 'm niet worden. Echter, in de hoop dat het nu toch echt een keer mooi weer gaat worden, besloten vandaag verder te gaan. Het witte shirt is, zoals zichtbaar, verdwenen in de groene container.
Het bleef maar fout gaan met dit shirt en ondanks dat opgeven niet mijn voorkeur heeft, was ik er zoooooooo klaar mee, dat ik vanochtend besloten heb er een project 'einde oefening' van te maken. Dit kon ik dus niet langer aanzien, jammer maar helaas.

Gelukkig had ik nog een ander shirt welke wel goed leek te gaan en die heb ik dus net afgemaakt. Ik ben er helemaal blij mee. Ook heb ik gelijk maar even gekeken of het mouwloze spijkerjackje er goed bij staat en volgens mij een prima combi. Nu nog een leuke broek of rokje eronder en er is een setje klaar. Nu ik 4 shirtjes klaar heb, kan ik gaan kijken welke projecten er gaan volgen. Dat wordt dus patronen en stofjes uitzoeken komende dagen. Dan tekenen, knippen en lussen. Wat een heerlijk vooruitzicht. 

3 opmerkingen:

  1. Hoi, waar heb je het patroon uitgehaald? Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon uit de Ottobre voor dames.

      Verwijderen