Follow by Email

woensdag 27 maart 2013

Helemaal de smaak te pakken

Nadat ik de beide kussens uit mijn vorige bericht klaar had, had ik helemaal de smaak te pakken en ben gaan knippen met 4 t shirts in 1 keer, geweldig. Nu heb ik inmiddels 2 shirts af en daar mogen de foto's natuurlijk niet van ontbreken.

 Dit shirt met de druk zwart, wit, roze met grijze shirt ging met knippen niet geheel zoals ik dat wilde, doordat ik niet goed had gechecked of ik wel voldoende stof had voor het gehele patroon. Daar kwam ik dus pas achter toen ik het voorpand er al uitgehaald had. Vervolgens vlug eens gekeken bij mijn voorraadje tricot en gelukkig nog een passend effen roze tricot op voorraad en daar dus maar het achterpand van gemaakt. Gelukkig konden de mouwen nog wel uit de drukkere stof, dus daar toch wel heel gelukkig mee.

De stof voor het blauwe shirt had ik al jaren in de kast liggen en had geen flauw idee wat ik ermee moest. Om toch eens mijn voorraadje stof op te maken, heb ik besloten deze stof maar voor een shirtje te gebruiken. Gelukkig zeer tevreden met het resultaat. Blauw is tenslotte een kleur die vrijwel overal bij past en dus goed te combineren valt.

Voor de andere 2 shirtjes heb ik nog geen kans gezien om ze in elkaar te zetten, maar in de hoop dat we toch spoedig mooier weer in beeld krijgen wil ik toch proberen ze voor de Pasen nog in elkaar te kunnen zetten.                              



1 opmerking:

  1. Je hebt het er maar druk mee, altijd leuk een paar nieuwe shirtjes in de kast, succes met de andere twee!

    BeantwoordenVerwijderen