Follow by Email

vrijdag 15 maart 2013

En nu eens hard aan de slag

Voor mijn gevoel heb ik in geen tijden aan mijn blog gewerkt, maar nu wordt het daar toch maar weer eens tijd voor. Bovendien zijn de lentekriebels boven water en is het tijd voor vrolijke kleurtjes, zowel in huis als in de kledingkast.

Er zijn inmiddels 2 gezellige kussens voor op de bank klaar, heerlijk. Het was relatief weinig werk, maar een boel plezier ervan.

En eenmaal in de stemming om hard aan het werk te gaan met leuke en vrolijk gekleurde stofjes, heb ik besloten ook eindelijk maar eens te beginnen met de lappendeken voor op de bank. Het is echt een flinke klus, maaaaaaaaaaaaaaaar ... eenmaal aan de slag, is het heerlijk om te doen en langzamerhand komt er, beetje bij beetje resultaat.
Tussen het knippen, naaien en strijken door van de lapjes, ben ik voor de verandering ook bezig met het knippen van wat t shirtjes voor mezelf. Foto's volgen zodra het resultaat daarvan zichtbaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen