Follow by Email

zondag 20 januari 2013

Weer een leuk klusje af

Het is echt zooooooooooo jammer, maar ik kan op een of andere manier geen fotoos downloaden op mijn blog.
Echter, vertellen kan ik ondertussen wel. Met kerst vond ik, net als wellicht een heleboel anderen, het onwijs leuke boekje zo geknipt sew along! onder de kerstboom, wat was ik blij. Natuurlijk heb ik in de kerstvakantie het boekje van voor naar achteren en weer terug het boekje doorgekeken en gelezen en heb er een leuk tasje uitgehaald om te maken, super. Het is een gevoerd tasje met rits en zowel het voeren als het rits inzetten ging me dit keer, eigenlijk voor het eerst, helemaal goed af. Nu ga ik door met het volgende project uit hetzelfde boek. Daarnaast nog bezig met een leuk vest, heerlijk lekker bezig dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen