Follow by Email

zaterdag 29 september 2012

Weer een nieuwe creatie in de maak

Ondanks dat mijn leuke bloesje nog niet geheel af is, ben ik toch al begonnen met het knippen van iets nieuws. Van de grijze tricot met zwarte bloemen erop, wil ik graag een tuniek uit een oude Ottobre,
no. 5 uit 2010 gaan maken, nl. patroon no. 10, Lana. Ik heb het patroon inmiddels uitgeknipt en ben 'm nu aan het lussen en ga 'm natuurlijk zo snel mogelijk ook gelijk aflocken. Ik heb er gisteren passend al een zwarte legging en een zwart t shirt met lange mouwen onder gekocht bij Didi, nu dus nog het naaiwerk en klaar zijn we met een leuk setje. Echter, voordat ik de tuniek in elkaar ga naaien, moet wel het roomkleure leuke bloemetjes erop klaar zijn. Er hoeft aan de onderkant tenslotte ook alleen nog maar een zoompje in, hoe moeilijk kan het wezen? Het doel is het bloesje dit weekend af te krijgen en pas dan met het in elkaar naaien van de tuniek te beginnen. Nog voldoende werk aan de winkel dus, maar het houd me bezig en het is nog leuk werk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen