Follow by Email

zaterdag 29 september 2012

Het stoffenspektakel in Zwolle

Na geruime tijd twijfelen of ik al dan niet naar het stoffenspektakel zou gaan, ben ik toch gegaan. Ik kon het toch echt NIET laten en wat was het heerlijk. Van tevoren heb ik heel bewust een lijstje gemaakt van wat ik meende nodig te hebben voor datgene wat ik graag wilde maken. Maar ja, wat ga ik maken? Geen idee, dus dat werd een heleboel Knip Modebladen en Ottobre bladen van voor naar achter doorbladeren en net zo hard weer terug. Ik kwam werkelijk zoveel leuke dingen tegen dat ik toch echt een keuze moest gaan maken en warempel, de keuze werd op tijd gemaakt, mijn kind werd liefdevol bij de oma van een vriendinnetje opgevangen en ik ben met mijn lijstje op pad gegaan. Wat een heerlijke dag heb ik gehad en natuurlijk wil ik niemand het resultaat ontnemen, dus hierbij de foto's.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen