Follow by Email

vrijdag 21 september 2012

Eindelijk weer hard aan het werk

Na een heerlijke zomervakantie is alles weer terug bij het oude. Dave, mijn lieve wederhelft, is weer aan het werk en onze dochter Rachel van 9 jaar jong is weer terug naar school.
Voor mij is dit weer een reden om druk aan het werk te gaan met kleding naaien. De jurk die ik voor de vakantie voor mezelf had genaaid, is helaas, samen met een heel aantal andere zaken, tijdens onze vakantie in Spanje gestolen. Echter, dit weerhoudt mij er niet van om verder te gaan met datgene wat ik toch echt het allerleukste vind om te doen: kleding maken, stofjes kijken en verder alles wat met kleding te maken heeft en dat is natuurlijk voldoende.

Mijn eerste werkstuk deze maand is af, een heerlijke warme trui, Beala van Farbenmix en aangezien ik best tevreden ben met het resultaat, wil ik een ieder natuurlijk in mijn creatie delen, dus hierbij ook de foto's ervan.


Nu heb ik alleen nog de wens een fleurige tricot te vinden waarvan ik een passende legging kan maken, maar dat gaat ongetwijfeld lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen