Follow by Email

maandag 9 juli 2012

Twee nieuwe shirtjes erbij

Na het korter maken van 2 pantalons voor manlief en vervolgens kriebelende vingers om weer wat te maken, heb ik eindelijk 2 shirtjes voor mezelf gemaakt. Beide shirtjes zijn patronen van FM.

Dit roomkleurige shirt is een Antonella. Ik had 'm nog nooit eerder gemaakt, maar het leek me wel een leuk patroon. Ondanks dat 'ie mijns insziens wel leuk is geworden, vind ik 'm ietsjes aan de korte kant, maar desondanks wel een leuk shirt. Het patroon wordt zeker weer gebruikt, echter wel met de bedoeling om het shirtje iets langer te maken.
Toen ik dit shirt eenmaal klaar had, werd ik door Mariette (http://www.mariettemaakthetzelf.blogspot.comgewezen/ op het raglan-shirt Zoela.
Na het voorbeelden kijken was ik gelijk verkocht en ook dat shirt is ook klaar.

Ik ben dus tevreden met beide shirtjes en ruim ze gelijk op. Ik heb voor deze zomer voldoende shirtjes liggen, dus deze 2 kunnen wel de kast in voor het najaar, dan heb ik alvast wat om straks weer nieuw uit de kast te halen.

Nu dus op naar het volgende project en dat is echt even zoeken. Ik heb een paar leuke patronen in een paar oude Knip Mode bladen gevonden, echter ook heb ik nog een paar leuke patronen uit een paar Ottobre bladen geselecteerd, dus welke het nu eerst gaat worden ... geen idee. Wel wil ik eens een leuke broek of rok maken, daar ik dat eigenlijk nog nooit gedaan heb, dus wellicht wordt 1 van beiden het volgende project.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen