Follow by Email

zondag 10 juni 2012

We blijven freubelen

Zelf mijn kleding maken vind ik zooooooooooooooooo leuk. Kan er helemaal mijn weggetje in vinden. En ondanks dat het me niet altijd meezit, zoals al bleek uit het jurkje in de maak, blijven we lekker bezig.
Zo heb ik beide tuniekjes tussendoor gemaakt, omdat ik het lekker bezig zijn met leuke stofjes gewoonweg NIET kan laten. Beide tuniekjes zijn van hetzelfde patroon van FM, echter, de rode is zonder capuchion, de blauw met wit gestreepte met capuchion. Leuke broek eronder, kort jackje erover en klaar zijn we ermee.
Wel moet ik heel eerlijk toegeven dat ik, daar ik nog niet zo heel erg lang kleding voor mezelf naai, eraan moet wennen dat ik met zelfgemaakte kleding loop. Echter, ik zal er ongetwijfeld wel aan wennen.
Bovendien merk ik nu gewoon dat het ook erg leuk is om met iets te lopen wat niemand anders heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen