Follow by Email

zondag 10 juni 2012

Leuk mouwloos jurkje in de maak

Deze jurk, waar ik al een hele poos geleden, met vol enthousiasme, heeft met stukken enthousiasme stil gelegen. Druk bezig zijnde met ook andere dingen die belangrijk zijn en lopen worstelen met het er goed innaaien van de blinde rits aan de linkerkant in combinatie met het gepriegel met het innaaien van het beleg, is 'ie dan toch de jurk dan toch eindelijk klaar en natuurlijk ben ik er dolgelukkig mee. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat Joke Wignand (van het gelijknamige naaiatelier) mij fantastisch heeft geholpen met de rits en het beleg om ervoor te zorgen dat de jurk, een van de eerste projecten voor mezelf, eindelijk af is. Mijn dank aan Joke is dus groot.

Nu dit project af is, kan ik dus met een gerust hart door naar een ander leuk project, een leuk jasje van FM, welke ik van een mooie spijkerstof aan het maken ben. Foto's hiervan laat ik natuurlijk ook zo spoedig mogelijk zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen