Follow by Email

zondag 10 juni 2012

Even weer tijd voor een berichtje

Soms heb ik zoooooooooooooo'n zin in het bijwerken van mijn blog, maar komt het er gewoon niet van. Andere zaken, zoals zorg voor m'n gezin, het huishouden en natuurlijk gezellig met vriendinnen afspreken of lekker shoppen hoort er ook bij. In zo'n geval is het natuurlijk een kwestie van keuzes maken, maar we zijn er weer en dat is het belangrijkst.

De tafel is door manlief al in elkaar gezet en staat gezellig in de serre. Ik liep al een hele tijd tegen het onhandige punt aan dat we geen tafel in de serre hadden en om elke keer te heen en weer te blijven slepen met de 2 leuke kleine (ronde) tafeltjes die we in de woonkamer hebben staan, begon aan het einde van de dag toch wel te irriteren. Natuurlijk is dit een luxeprobleem, maar ben wel heel gelukkig met mijn keuze.

De kussens, die volgens mij tegenwoordig voorzien zijn van veel te grote labels, heb ik bij dezelfde Zweedse winkel gekocht voor een leuk te betalen bedrag. Ze moeten natuurlijk nog wel voorzien worden van een leuk stofje, maar aangezien ik op dit moment voldoende heb liggen, ga ik ervan uit dat dat geen enkel probleem zal zijn. Welke kleur de hoezen moeten gaan worden, nog geen idee, maar dat gaat vast goed komen. 
Over shoppen gesproken, gisteren ben ik met Rachel, mijn lieve grote meid van ruim 8 jaar en een vriendinnetje bij een Zweedse winkel in Amersfoort wezen winkelen. Natuurlijk konden we niet met lege handen thuis komen en zijn dan ook goed geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen